Sık Sorulan Sorular

Cevaplanmayan herhangi bir sorunuz varsa 7/24 bizimle iletişime geçebilirsiniz . Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız ...

Aşağı Kaydır

Alışveriş

Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?

Evet üye olmadan alışveriş yapılabilir. Fakat üye olmanız veya Mail listemize kaydolarak indirim , kampanya ve size özel bir sürü sürprizden haberdar olabilirsiniz.

Şeffaf paket ve kapıda ödemeli gönderim sağlıyor musunuz ?

Evet kapıda ödemeli gönderim yapmaktayız ve şeffaf paket içinde gönderim sağlanmaktadır .

Hangi kargo firması ile gönderim sağlıyorsunuz ?

Yurtiçi Kargo firması ile gönderim sağlamaktayız

Siparişim ne zaman kargo firmasına teslim edilir ?

Saat 17:00 ‘dan önce verilen siparişler aynı gün kargo firmasına teslim edilir . 17:00 ‘dan sonra verilen siparişler ertesi gün kargo firmasına teslim edilir .

Siparişim kaç gün içinde elime ulaşır ?

Siparişiniz 1-3 iş günü içinde elinize ulaşacaktır .

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim ?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra size takip numaranız sms olarak iletilecektir . Takip numaranızı kullanarak Yurtiçi Kargo firmasının web sitesinden anlık takibini sağlayabilirsiniz . Herhangi aklınıza takılan bir sorunda 0 (850) 307 12 30  numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan 7/24 destek alabilirsiniz . Dilerseniz Whatsapp müşteri destek  hattımız 0 (850) 307 12 30 ‘ dan 7/24 destek alabilirsiniz .

Sizinle Nasıl İletişlim Kurabilirim ?

Bizimle sitemizin sağ altındaki uygulama ile , iletişim sayfamızda yazan mail , whatsapp ile veya yine iletişim sayfamızda yazan numara ile 7/24 iletişim kurabilirsiniz.

Ödeme Yöntemleri Hakkında

Ne Tür Ödeme Yöntemleri Mevcut?

Sistemimizde kredi kartı , havale , EFT ve Kapıda Ödeme sistemleri mevcuttur.

Ödememin Alınıp Alınmadığı Hakkında Nereden Bilgi Alabilirim ?

Sistemimiz ödemenizin hesabımıza geçtiği, kargonuzun yola çıktığı ve daha bir çok konu ile ilgili size mail atmaktadır. Extra her sorunuzu cevaplamak için burada olacağız .

Sipariş Ve İade

Değişim ve iade koşullarınız nelerdir ?

  1. Aldığınız ürün hijyen açısından hiç bir şekilde kullanılmamış olmalı .
  2. Üründe hiç bir şekilde bir deforme olmuş olmamalı .
  3. Ürün teslim alındıktan 14 gün içinde tekrar tarafımıza teslim olmuş olmalı .

Nasıl değişim veya iade talebinde bulunabilirim ?

Siparişlerim sayfasından , ilgili siparişi iade edilmek isteniyorsa “İade Et” , Değiştirilmek isteniyorsa “Değişim” Butonuna tıklayarak formu doldurmanız yeterlidir .

Değişim veya iade yapılmasını istediğim ürünü size nasıl gönderebilirim ?

Gönderen Bilgileri : Bir karışıklık olmaması için sipariş verirken kullandığınız İsim Soy isim ve Telefon Numarası ile gönderim yapınız .

Alıcı Bilgileri :       Yurtiçi Kargo kodumuz : 643586079

                              İşletme Adresimiz : Yahya Kemal mh. Talatpaşa cd. No 385A Kağıthane / İstanbul

Yurtiçi Kargo firması ile Karşı Ödemeli olarak gönderim yapabilirsiniz (Yurtiçi Kargo firması haricinde farklı bir kargo firması ile gönderilen değişim ve iade kargoları kabul edilmeyecektir ) 

Değişim yapılmasını istediğim ürünü gönderdikten yapmam gereken bir şey var mı ?

Gönderimi yaptıktan sonra herhangi bir şey yapmanıza gerek yoktur .

Gönderiniz tarafımıza ulaştığında Sizin ile bir müşteri temsilcimiz Whatsapp üzerinden iletişime geçecektir .

Ürün değişim şartları kontrol edildikten sonra değişim işleminiz istediğiniz şekilde sağlanacaktır .

İade tutarı hesabıma nasıl yatırılır ?

Gönderiniz tarafımıza ulaştığında Sizin ile bir müşteri temsilcimiz Whatsapp üzerinden iletişime geçecektir .

Ürün iade şartları kontrol edildikten sonra sizden EFT/Havale işlemi için Banka hesap bilgilerinizi alacaktır .

İade tutarı kaç gün içinde hesabıma yatırılır ?

En geç 14(ONDÖRT) iş günü içinde Kredi kartınıza/Banka hesabınıza iade tutarı EFT/Havale ile gönderimi sağlanacaktır .

 

Kapat
Kapat
Oturum Aç
Kapat
Araba (0)

Sepetinizde ürün bulunmuyor. Sepetinizde ürün bulunmuyor.





Kapat
0