Alışveriş
Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?
Evet üye olmadan alışveriş yapılabilir. Fakat üye olmanız veya Mail listemize kaydolarak indirim , kampanya ve size özel bir sürü sürprizden haberdar olabilirsiniz.
Şeffaf paket ve kapıda ödemeli gönderim sağlıyor musunuz ?
Evet kapıda ödemeli gönderim yapmaktayız ve şeffaf paket içinde gönderim sağlanmaktadır .
Hangi kargo firması ile gönderim sağlıyorsunuz ?
Yurtiçi Kargo firması ile gönderim sağlamaktayız
Siparişim ne zaman kargo firmasına teslim edilir ?
Saat 17:00 ‘dan önce verilen siparişler aynı gün kargo firmasına teslim edilir . 17:00 ‘dan sonra verilen siparişler ertesi gün kargo firmasına teslim edilir .
Siparişim kaç gün içinde elime ulaşır ?
Siparişiniz 1-3 iş günü içinde elinize ulaşacaktır .
Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim ?
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra size takip numaranız sms olarak iletilecektir . Takip numaranızı kullanarak Yurtiçi Kargo firmasının web sitesinden anlık takibini sağlayabilirsiniz . Herhangi aklınıza takılan bir sorunda 0 (850) 305 22 66 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan 7/24 destek alabilirsiniz . Dilerseniz Whatsapp müşteri destek hattımız 0 (850) 305 22 66 ‘ dan 7/24 destek alabilirsiniz .
Sizinle Nasıl İletişlim Kurabilirim ?
Bizimle sitemizin sağ altındaki uygulama ile , iletişim sayfamızda yazan mail , whatsapp ile veya yine iletişim sayfamızda yazan numara ile 7/24 iletişim kurabilirsiniz.
Ödeme Yöntemleri Hakkında
Ne Tür Ödeme Yöntemleri Mevcut?
Sistemimizde kredi kartı , havale , EFT ve Kapıda Ödeme sistemleri mevcuttur.
Ödememin Alınıp Alınmadığı Hakkında Nereden Bilgi Alabilirim ?
Sistemimiz ödemenizin hesabımıza geçtiği, kargonuzun yola çıktığı ve daha bir çok konu ile ilgili size mail atmaktadır. Extra her sorunuzu cevaplamak için burada olacağız .
Sipariş Ve İade
Değişim koşullarınız nelerdir ?
- Aldığınız ürün hijyen açısından hiç bir şekilde kullanılmamış olmalı .
- Üründe hiç bir şekilde bir deforme olmuş olmamalı .
- Ürün teslim alındıktan 7 gün içinde tekrar tarafımıza teslim olmuş olmalı .
Nasıl değişim talebinde bulunabilirim ?
Siparişlerim sayfasından , ilgili sipariş için “Değişim” Butonuna tıklayarak formu doldurmanız yeterlidir .
Değişim yapılmasını istediğim ürünü size nasıl gönderebilirim ?
Gönderen Bilgileri : Bir karışıklık olmaması için sipariş verirken kullandığınız İsim Soy isim ve Telefon Numarası ile gönderim yapınız .
Alıcı Bilgileri : Aras Kargo kodumuz : 2311654551550
Aras Kargo şubemiz : TAŞOCAĞI
Şirket Ünvanımız : Aryanaz Tekstil Otomativ Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi
İşletme Adresimiz : Mehmet Nesih Özmen Mh. Kayacık Sk. No15/3 Güngören/İstanbul
Aras Kargo firması ile Karşı Ödemeli olarak gönderim yapabilirsiniz (Aras Kargo firması haricinde farklı bir kargo firması ile gönderilen değişim ve iade kargoları kabul edilmeyecektir )
Değişim yapılmasını istediğim ürünü gönderdikten yapmam gereken bir şey var mı ?
Gönderimi yaptıktan sonra herhangi bir şey yapmanıza gerek yoktur .
Gönderiniz tarafımıza ulaştığında Sizin ile bir müşteri temsilcimiz Whatsapp üzerinden iletişime geçecektir .
Ürün değişim şartları kontrol edildikten sonra değişim işleminiz istediğiniz şekilde sağlanacaktır .