Ücretsiz Kargo

1100₺ üzeri gönderilerde kargo ücretsizdir .

Online Ödeme İndirimi

Online ödemelerde %5 ekstra indirim uygulanmaktadır .

Sık Sorulan Sorular

Cevaplanmayan herhangi bir sorunuz varsa 7/24 bizimle iletişime geçebilirsiniz . Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız ...

Aşağı Kaydır

Alışveriş

Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?

Evet üye olmadan alışveriş yapılabilir. Fakat üye olmanız veya Mail listemize kaydolarak indirim , kampanya ve size özel bir sürü sürprizden haberdar olabilirsiniz.

    Şeffaf paket ve kapıda ödemeli gönderim sağlıyor musunuz ?

    Evet kapıda ödemeli gönderim yapmaktayız ve şeffaf paket içinde gönderim sağlanmaktadır .

      Hangi kargo firması ile gönderim sağlıyorsunuz ?

      Yurtiçi Kargo firması ile gönderim sağlamaktayız

        Siparişim ne zaman kargo firmasına teslim edilir ?

        Saat 17:00 ‘dan önce verilen siparişler aynı gün kargo firmasına teslim edilir . 17:00 ‘dan sonra verilen siparişler ertesi gün kargo firmasına teslim edilir .

          Siparişim kaç gün içinde elime ulaşır ?

          Siparişiniz 1-3 iş günü içinde elinize ulaşacaktır .

            Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim ?

            Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra size takip numaranız sms olarak iletilecektir . Takip numaranızı kullanarak Yurtiçi Kargo firmasının web sitesinden anlık takibini sağlayabilirsiniz . Herhangi aklınıza takılan bir sorunda 0 (850) 305 22 66  numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan 7/24 destek alabilirsiniz . Dilerseniz Whatsapp müşteri destek  hattımız 0 (850) 305 22 66 ‘ dan 7/24 destek alabilirsiniz .

              Sizinle Nasıl İletişlim Kurabilirim ?

              Bizimle sitemizin sağ altındaki uygulama ile , iletişim sayfamızda yazan mail , whatsapp ile veya yine iletişim sayfamızda yazan numara ile 7/24 iletişim kurabilirsiniz.

                Ödeme Yöntemleri Hakkında

                Ne Tür Ödeme Yöntemleri Mevcut?

                Sistemimizde kredi kartı , havale , EFT ve Kapıda Ödeme sistemleri mevcuttur.

                  Ödememin Alınıp Alınmadığı Hakkında Nereden Bilgi Alabilirim ?

                  Sistemimiz ödemenizin hesabımıza geçtiği, kargonuzun yola çıktığı ve daha bir çok konu ile ilgili size mail atmaktadır. Extra her sorunuzu cevaplamak için burada olacağız .

                    Sipariş Ve İade

                    Değişim koşullarınız nelerdir ?

                    1. Aldığınız ürün hijyen açısından hiç bir şekilde kullanılmamış olmalı .
                    2. Üründe hiç bir şekilde bir deforme olmuş olmamalı .
                    3. Ürün teslim alındıktan 7 gün içinde tekrar tarafımıza teslim olmuş olmalı .

                      Nasıl değişim talebinde bulunabilirim ?

                      Siparişlerim sayfasından , ilgili sipariş için “Değişim” Butonuna tıklayarak formu doldurmanız yeterlidir .

                        Değişim yapılmasını istediğim ürünü size nasıl gönderebilirim ?

                        Gönderen Bilgileri : Bir karışıklık olmaması için sipariş verirken kullandığınız İsim Soy isim ve Telefon Numarası ile gönderim yapınız .

                         

                        Alıcı Bilgileri :      Aras Kargo kodumuz : 2311654551550

                                                     Aras Kargo şubemiz : TAŞOCAĞI

                                                     Şirket Ünvanımız : Aryanaz Tekstil Otomativ Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi

                                                     İşletme Adresimiz : Mehmet Nesih Özmen Mh. Kayacık Sk. No15/3 Güngören/İstanbul

                         

                        Aras Kargo firması ile Karşı Ödemeli olarak gönderim yapabilirsiniz (Aras Kargo firması haricinde farklı bir kargo firması ile gönderilen değişim ve iade kargoları kabul edilmeyecektir ) 

                          Değişim yapılmasını istediğim ürünü gönderdikten yapmam gereken bir şey var mı ?

                          Gönderimi yaptıktan sonra herhangi bir şey yapmanıza gerek yoktur .

                          Gönderiniz tarafımıza ulaştığında Sizin ile bir müşteri temsilcimiz Whatsapp üzerinden iletişime geçecektir .

                          Ürün değişim şartları kontrol edildikten sonra değişim işleminiz istediğiniz şekilde sağlanacaktır .

                              Kapat
                              Kapat
                              Oturum Aç
                              Kapat
                              Araba (0)

                              Sepetinizde ürün bulunmuyor. Sepetinizde ürün bulunmuyor.





                              Kapat